Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sixerdude
sixerdude - 14-11-2005 10:52:45
Garantie & Verzekeringen

Unigarant, beroerde organisatie?

Ik begrijp je reactie wel maaike, maar ben het niet met je eens. dat stadium waar jij het over hebt is al lang voorbij. ten eerste is mijn boosheid over unigarant ook ingegeven door het aan de eerste de beste persoon in mijn directe omgeving door te vertellen en van die personen meteen al de reactie te krijgen dat ook zij zulke slechte ervaringen met unigarant hebben. dat kan geen toeval zijn!!! daarnaast leer je een verzekeringsmaatschappij pas goed kennen als je er wat mee te doen hebt. normaal gesproken betaal je premie, heb je geen schade en leefden we allemaal nog lang en gelukkig. unigarant krijgt bij mij de normale premiebetaling al niet voor elkaar, laat staan de afwikkeling van mijn schade. ik ga bewust naar een assurantietussenpersoon, omdat die voor mij de moeite moet doen. laat hem maar om de tafel gaan zitten met de inspecteur van unigarant. daar krijgt ie immers voor betaald. ik was vroeger ook heel idealistisch over lieve mensen die heel lief met elkaar omgingen en bij conflicten met elkaar gingen praten. maar uit ervaring weet ik dat de verzekeringswereld een snoerharde wereld is. volgens mij wonen daar geen lieve mensen meer in. via mijn assurantietussenpersoon heb ik meerdere verzoeken gedaan om een reactie van unigarant en het terugstorten van die dikke 500 euro premie. als je daar taal of teken op hoort, wat mag ik dan nog meer verwachten. moe ik er soms heenrijden? tijd van praten en uitleggen is nu voorbij....