Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vladja
vladja - 23-11-2005 23:21:41
Garantie & Verzekeringen

Unigarant, beroerde organisatie?

Schrijf unigarant een aangetekende brief gericht aan de directie. zet
hierin je klachten duidelijk op papier. duidelijk puntsgewijs in aparte
alinea's. zet erin dat je ze (bijv.) 3 weken de tijd geeft om de
klachten inhoudelijk op te lossen. dat je geen genoegen neemt met
alleen een briefje dat ze de zaak in behandeling zullen nemen. dat -
als ze binnen die termijn - de zaak niet weten op te lossen en het geld
niet aan ze hebben overgemaakt, jij de ombudsman verzekeringszaken zult
inschakelen om uit deze impassse te komen.



gebruik duidelijk het woord klacht. de ombudsman neemt alleen zaken in
behandeling waarin al een klacht is ingediend bij de verzekeringsmij.



zoek een andere tussenpersoon. deze is waardeloos. hij hoort dit soort
zaken voor jou af te handelen. daarvoor wordt hij betaald. iedere
normale tussenpersoon krijgt van de verzekeringsmij de papieren
betreffende een verzekering. hij hoort deze te controleren op juistheid
en stuurt dan een rekening naar jou. ik betaal altijd aan mijn
tussenpersoon en heb nog nooit een machtiging afgegeven rechtstreeks
aan een maatschappij, waar een tussenpersoon tussen zat.



nog vragen?



vladja