Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 18-05-2017 12:15:13
Geldzaken & Recht

Wat te doen bij telefonisch äfgesloten"abonnement

U heeft zo te lezen de brief of mail die het (proef)abonnement bevestigt niet (meer).
stuur ze een mailtje met uw kant van het verhaal; dat u van mening bent dat u een proefabonnement heeft afgesloten en vraag om een kopie.
maar zoals al meerdere keren is aangegeven: een proefabonnement eindigt automatisch. dus waarom heeft u dan gebeld?

als u het zo lastig vindt om nee te zeggen, meldt u dan aan bij het bel-me-niet-register:https://www.bel-me-niet.nl/" target="_blank">https://www.bel-me-niet.nl/
let op: bedrijven waarvan u klant bent (geweest) mogen u nog steeds bellen. in dat geval kunt u na afloop van het gesprek alsnog uw telefoonnummer invoeren.