Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george159 - 18-05-2017 21:29:51
Computers & Telefonie

Klacht over online.nl


oplossing van online
18 mei 2017 om 15:25



beste george159,


bedankt voor het plaatsen van uw klacht. wij zien inderdaad dat er een korting was toegepast na uw migratie. deze kortingen worden soms door het systeem automatisch verwijderd.


ik heb over de maanden waar deze korting niet werd toegepast het verschil aan u gecrediteerd. en ik heb rekening gehouden met de creditatie tot uw overstap datum.


ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


met vriendelijke groet,


martijn
online.nl



feedback van george159
18 mei 2017 om 21:20



https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id=605256#edit" target="_blank">wijzigen

jammer dat online dit niet meteen heeft gedaan, dan was ik nu nog klant geweest van hen! ik ben wel blij dat het netjes is opgelost! hoop dat ik mijn vertrouwen weer terug zal vinden in bedrijven hierdoor. vriendelijk bedankt voor de oplossing!