Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maria12346 - 19-05-2017 14:09:13
Huishouden & Energie

Keukenconcurrent: problemen tijdens verkoop, plaatsing bestelling, levering en montage

Zo ontzettend herkenbaar. ik ben in een dikke strijd verwikkeld en ik heb twee instanties ingeschakeld en heel internet ondergespamd met hele slechte feedback dus ik hoop dat ze het heel gauw gaan fixen op mijn manier incl schadevergoeding en tegemoetkoming financieel. want ik ben pis en pis link. en dat weten ze.
zelfde verhaal als die van jou. keuken al in febr gekocht, maart order voor plaatsing erbij. eergisteren geleverd, betaald, gisteren zou de monteur komen. mailtje gehad dat ie om 7 uur zou beginnen. we wonen nog niet in het huis want het wordt verbouwd. kwart over 5 opgestaan, kwart voor 7 ter plaatse. al wie er kwam, geen monteur. om half 9 pas kunnen bellen. bleek na ettelijke telefoontjes met vivian, lillian en kelly dat de monteur niet om 7 uur maar om 12 uur zou komen. niks geen sorry, of coulance regeling. gewoon: hij is er om 12 uur. doei.
ik moest oppas regelen voor mijn kinderen, ik zat ondertussen al uren in mijn auto want mijn huis is 1 bouwput en daar kan je niet zijn. om 12 uur: niemand. om 13 uur, je raadt het al: niemand. ik weer bellen. en weer bellen. hoofdkantoor, klantenservice, locatie groningen van de keukenconcurrent. zelfs naartoe gereden ( ik moest super nodig plassen en ik hoopte heel erg dat zij mij verder konden helpen)
enfin, zij hebben geen inzage in de planning van de monteur, ook geen nummers. ze hebben wel voor me gebeld en gemaild. uiteindelijk rond 15 uur moest ik mijn kinderen uit school halen. ik kom daar net aan, belt de keukenconcurrent dat ze voor de deur staan. ik draai om en rij als een idioot weer naar de andere kant vd stad. daar aangekomen waren ze super onbeschoft en ronduit grof. ook over mijn poolse werknemers. dat pik ik gewoon niet. het zijn hardwerkende lieve jongens. doe gewoon even normaal! vervolgens weigerde ze aan het werk te gaan in zo'n zooi en bovendien gingen ze toch echt geen tegels eruit bikken. ik zei dat dit gewoon in de order stond en ik daar gewoon opdracht toe had gegeven en voor had betaald. nou dat gingen ze mooi niet doen. ze belden in hun auto hun baas en zeiden: toedeledoki, maak maar een nieuwe afspraak. en daar stond ik dan. een potje te janken. niemand voelt zich verantwoordelijk, maar iedereen wijst naar de ander. en mijn lieve hardwerkende polen kunnen niet verder. mijn vloerenboer kan de vloer niet leggen en de kachelman kan pas over 3 weken weer. en ik ga over 4 dagen met 5 kinderen verhuizen en de keukenconcurrent doet niks. ik heb al vanaf gisteren morgen tig beloftes over terugbellen binnen een uur. je raadt het al: ik ben nog nul keer terug gebeld. ik heb zelf wel al honderd keer gebeld: nee ze kunnen niks doen. nee ze weten nog niks. en ja u hoort wel weer van ons. nee ze kunnen nu nog geen nieuwe afspraken inplannen. dat kan inderdaad wel een maandje duren, ze zijn heel druk.


een maand??? je hoort het goed. een maand wachten op vloeren, kachel en keuken, in een groot gezin. zijn ze helemaal van de pot gerukt? zijn ze niet goed of wat?
ik heb een jurist en de geschillen commissie ingeschakelt. ik wil mijn volledig aankoopbedrag terug en een gratis montage. vandaag nog. en anders sta ik niet voor mezelf in.
bovendien heb ik melding gemaakt van discriminatie. en ik zoek als het moet de media op. geen enkele moeite voor mij, ik heb genoeg connecties. echt, ze hebben met de verkeerd gekloot. hier is het laatste woord nog zeker niet over gezegd.