Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Hoe betrouwbaar is het bedrijf cortdaed
Ik wilde ook in zee gaan met dit bedrijf. tijdens het intake-gesprek werd verteld dat ik eerst 320 euro 'opstartkosten' moest betalen. dat bedrag heb ik meteen voldaan. de volgende week echter bood mijn werkgever mij hulp aan. hij had cortdaed gebeld en aangegeven dat ik het contract wilde beëindigen. ik kreeg van hem te horen dat ik dan een mail moest sturen naar patrick@cortdaed.nl en dan zou het geregeld zijn. dat deed ik dan ook meteen, op 11 mei. de opstartkosten zouden gerestitueerd worden.
maar wat schetst mijn verbazing? op 23 mei krijg ik een volgende nota, van 120 euro! ik stuurde daarop een mail dat ik die niet ging betalen, maar...geen reactie! dus heb ik 's-avonds nog maar eens gebeld. en wat blijkt? het contract is helemaal niet beëindigd. ik heb het verhaal nu op www.klacht.nl gezet, in de hoop dat het opgelost gaat worden...