Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
koningsjpc - 24-05-2017 15:05:10
Elektronica & TV

Problemen met ziggo horizonbox i.c.m. philips tv

Ik heb vorig jaar hetzelfde probleem gehad. had enkele maanden daarvoor een nieuwe philips tv gekocht. eind van het jaar een horizon box aangeschaft. box is thuis bezorgd, monteur is gekomen, heeft de horizonbox aangesloten, daarna alles aangezet, ook de horizon box om e.e.a. te installeren. 2 seconden installatiebeeld gezien, daarna ging de tv op zwart. monteur vertelde ook, dit dit aan de philips tv lag (kletskoek natuurlijk, want deze tv was toen slechts 3 maanden oud). heb veel moeite moeten doen om oude box met  hetgeen ook voorheen ook had, om deze weer werkend te krijgen (o.a. bellen naar het buitenland tegen 0,10 per gesprek. dit had ziggo niet meer en ik wilde dit terug, dit omdat ik terug wilde naar het oude pakket, waar dit wel in zat). al met al ettelijke keren ziggo aan de lijn gehad, dit omdat het diverse dagen zou duren, om weer digitale tv te krijgen op de oude box. gelukkig had ik op een gegeven moment de enige medewerker van ziggo aan de lijn, die verstand van zaken had, want binnen enkele uren had ik weer tv. mijn dochter heeft ook een philips tv met de horizon box en daar werkt alles goed, dus ziggo moet niet aankomen met het smoesje, dat het aan de philips tv ligt. ook mijn andere apparaten werken met hdmi op de tv e dat alles werkt 100%, net zoals bij de klager.