Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Va
Vandeno1 - 24-05-2017 19:07:56
Geldzaken & Recht

Vals biljet uit pinautomaat

Het probleem is opgelost. ik belde ing om te vragen of hun kantoor in onze woonplaats definitief kan vaststellen (nog beter dan de scanners in winkels) of het biljet vals is. de medewerker raadde me aan naar het kantoor te gaan en het bedrag te storten op mijn ing-rekening. als de inname automaat het biljet niet zou accepteren, zou het vals zijn en moest ik naar de balie gaan om te zien hoe het probleem verder opgelost moest worden. zo gedaan: en het inname apparaat  accepteerde het biljet en het bedrag staat weer op mijn rekening. conclusie: het biljet was niet vals, en de scanners in de winkels werken dus niet 100 %. dit had hansje klein ook gesuggereerd in 1 van de antwoorden. iedereen bedankt voor de hulp en de aanmoediging niet te snel op te geven.