Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 01-06-2017 19:50:57
Geldzaken & Recht

Geld terug nti

U hebt op een klantenservice gewerkt? dan herkent u in zichzelf vast wel die klant die men op 't callcenter smalend 'queen', 'majesteit' of 'hare smadelijke hoogheid' noemt.
fout op fout bij u, maar erkennen ho maar. niet eens de moeite nemen om een mail goed te lezen, terwijl u nota bene geld terug kunt krijgen. empathie zullen ze vast wel gehad hebben voor uw fout, maar door 't stof gaan doen ze dan uiteraard niet.
mijn gouden tip aan u is om eerst eens in de spiegel te kijken.