Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 02-06-2017 14:56:28
Geldzaken & Recht

Incassobureau zonder ooit factuur te hebben gehad

Wat ik begrijp, heer lommers gekomen kreeg kap er niet af, u zou geen factuur krijgen.
vreemd bij onderhoudscontract om een factuur te krijgen, zeker als er geen onderdelen gebruikt zijn.
dan andere monteur, neem aan ook van de zaak vd. heer lommers, gijser gemaakt.
dan op 1maart monteur gekomen maar alles werkt dus geen reparatie.
dus u moet, denk ik, 2 keer de monteur betalen, de monteur die in 30 min. de klus klaar had en de monteur op 1 maart, heeft wel niets gedaan maar u heeft hem laten komen.
waarom u geen factuur heeft gekregen weet ik niet, het e-mail adres van uw man was bij de hr. lommers bekend, misschien via e-mail en in de spam folder terecht gekomen, kijk daar eens in.
de aanmaning is tenslotte ook via e-mail gekomen.
die €111,62 zal wel voor de 30 min. klus en de factuur voor 1 maart zal nog wel komen.

de hr. lommer zal denken dat de storing aan de koffiezetter lag en niet aan de gijser en u daarom moet betalen.