Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 02-06-2017 18:27:02
Geldzaken & Recht

Incassobureau zonder ooit factuur te hebben gehad

heel kort vraag bij het incassobureau de facturen op deze zijn ze verplicht te overhandigen.


kloppen deze niet bv door dat de datum die er op staan niet overeenkomen dan moet u opnieuw de incassobureau daar van op de hoogte te stellen en aangeven dat u weigerd het te betalen en zonodig een kortgeding wil beginnen als er geen oplossing wordt geboden.


immers kan u nooit eerder een opdracht hebben gegeven dan het probleem is ontstaan.


wel zou er een nieuwe factuur opgestuurt mogen worden maar als de geiser er weer niet op wordt vermeld dan zou u dan het beste een aangetekendebrief sturen en daar in de vermelding dat u niet eens bent met de factuur en deze ook niet wenst te betalen.


dat de geiser het de volgendedag weer deed kon u ook niet weten immers was er op het moment van melden wel degelijk een storing.


dat deze niet werdt ondekt op de dag dat u hier over een melding deed maar pas de dag er na is helaas voor deze firma geen redenen om u kosten te berekenen.


immers hadden zijn iemand moeten sturen daar betaalt u ook voor en er was geen sprake van overmacht maar van niet goed inplannen van het personeel.


ook had de monteur moeten uitzoekken of het probleem veroorzaakt werdt door een defect of dat er gewoon iets anders de oorzaak was.