Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
ruitenboer - 07-06-2017 18:55:22
Geldzaken & Recht

Eigenaar van het vastgoed wil het aanlegen van isra niet betalen

Het isra punt van kpn is een soort loterij waarbij kpn zijn/haar eigen voorwaarden niet kent. en als ze daarop gewezen worden is het nog de vraag of ze het gratis aanleggen.

als de postcode check zegt dat er een kpn aansluiting mogelijk is komt die aansluiting er onder bepaalde voorwaarden ook. de belangrijkste voorwaarde is de afstand. zelfs daar zijn de medewerkers van kpn het niet eens.

bv. de klant verhuist en vraagt twee maanden van te voren de aansluiting aan. geen probleem volgens kpn heldesk. na een maand komt de klant erachter dat er geen isra punt is en belt met kpn. geen probleem zegt de helpdesk. dat leggen wij aan. tot de eerste gratis monteur komt. er is geen isra punt. ik ga weer.

en dan begint er een soap. monteurs die komen en gaan. helpdeskmedewerkers die beloven dat het goed komt. helpdeskmedewerkers die zeggen dat je zelf moet betalen. monteurs die bijna een uur aan de telefoon hangen en binnen de eigen organisatie geen poot aan de grond krijgen. er wordt een mobiel modem naar het nieuwe adres gestuurd.

en dan wordt het stil. ineens bestaat het nieuwe adres niet meer. niemand die het begrijpt. sommige kpn medewerkers verzuchten of de klant maar geen ziggo aansluitng wil nemen.

dus ziggo gebeld. binnen 3 dagen telefoon, internet en tv. aangelegd en aangesloten door een gratis monteur.

dus ik zou zeggen, laat kpn zitten en bel ziggo. in iedergeval vriendelijk personeel en een vast persoon als aanspreekpunt.