Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 08-06-2017 10:40:17
Geldzaken & Recht

Bsh

Inleiding:
ik heb onlangs voor het eerst een goedkope indesit-wasmachine gekocht, omdat ik bij reparaties nà de garantietijd drie keer een navolgende machine voor het reparatiegeld van een topmerk kan kopen.

reparatie:
binnen de garantietijd moest er na drie weken een monteur komen.

uitlezen:
met een laptop werd het apparaat uitgelezen en ik zag precies wanneer en met welk programma er was gewassen.

ergo: wanneer zèlfs een low-budget-apparaat al over deze twee-seconden-zoek-de-fout-analyse beschikt, waarom is een monteur dan zo lang bezig?

foutje: controleren is beter dan achteraf bestuderen. m.i. is het normaal, zelfs noodzakelijk, om naast een reparateur te blijven staan. u komt achteraf geen stap verder, maar kunt er natuurlijk wèl een principiële kwestie van gaan maken. hiervoor zijn er klachtprocedures die u stap voor stap kunt gaan volgen. het is een kwestie van tijdinvesteren, echter zonder garanties.