Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se

Seniorenvoordeelpas is deze site betrouwbaar


beste lezers,


 


de seniorenvoordeelpas is een nieuw initiatief dat na een uitgebreid marktonderzoek naar de behoeftes en wensen van de doelgroep is gestart in 2016.


 


de seniorenvoordeelpas heeft als doel om 50 plussers in nederland voordeel te bieden op gangbare aankopen.  in de week van 14 juni gaat het platform live, binnen ons platform hebben leden toegang tot exclusieve kortingen bij wel 150 webwinkels. enkele voorbeelden hiervan posten we dagelijks op onze facebook pagina. http://www.facebook.com/seniorenvoordeelpasnl" target="_blank">www.facebook.com/seniorenvoordeelpasnl


 


graag vermeld ik hier ook enkele voorbeelden van webwinkels waar onze leden voordeel en kortingen ontvangen bij online aankopen; ziggo, t-mobile, hema, hunkemöller, decathlon, c&a, weightwatchers, beter bed, booking.com, hellofresh, kijkshop, suncamp, beekse bergen wildpark, europcar, durlinger schoenen, flindall, douglas, miss etam, vt-wonen, hotels.com, treatwell en woonexpress. de voordelen die onze leden ontvangen zijn verschillend van 10% korting op de aanschaf van een product tot een eenmalige teruggave tot €80,00. al deze voordelen en kortingen hebben wij exclusief voor onze leden bedongen bij de verschillende webwinkels omdat zij de "50 plus doelgroep" als verenigd collectief interessant vinden.


naast exclusieve kortingen binnen ons collectief bieden wij onze leden
passende content in de vorm van dagelijkse artikelen, exclusief door onze redactie geschreven. tevens beloven we gedurende 2017 toe te werken naar ruim 1.000 locaties in nederland waar onze leden op vertoon van de voordeelpas een interessant aanbod krijgen. dat kan zijn een gratis kop koffie bij een maaltijd of gewoon kassa korting bij een aankoop.

naast deze voordelen hebben we momenteel 4 maal per jaar een energie collectief waarmee onze leden in veel gevallen, indien ze kunnen overstappen, een meer voordelig tarief krijgen aangeboden. we doen ons best namens de leden te onderhandelen met de vele energie aanbieders in nederland. ook hier geldt dat de energie aanbieders in nederland een collectief gericht op de 50 plus doelgroep interessant vinden. waarom?
onze doelgroep is loyaal en daarmee voor veel aanbieders interessant.

vanaf 15 mei zijn wij gestart met de ‘early-birds’ (vroege leden) werving, onze partners verwachten van ons bij lancering van het platform dat het collectief al een basis heeft. als dank voor het vroege lidmaatschap krijgen leden een hotelcheque t.w.v. €185,00.  deze hotel cheque wordt in nederland uitgegeven door de luxuryhotelcompany.nl, winkelketens als kruidvat, etos et cetera maken ook regelmatig gebruik van deze hotel cheque: ervaringen van gebruikers zijn te vinden op:
https://nl.trustpilot.com/review/luxuryhotelcompany.com" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/luxuryhotelcompany.com


 


om voor onze leden een zo goed mogelijk platform online te hebben, zijn wij in mei gaan testen met een kleine groep leden. op deze manier weten we wat er goed gaat en wat er verbeterd kan worden aan het platform.


 


het lidmaatschap van de ‘early-birds’ gaat in vanaf datum live gang platform en heeft een looptijd van 12 maanden.

met betrekking tot de indexatie van het lidmaatschap hebben wij voorwaarden aangehouden zoals geadviseerd door onze juridisch adviseur. echter wordt er hier terecht kritisch gewezen op de onduidelijkheid hieromtrent. het is niet onze bedoeling het lidmaatschap te verdubbelen of zelfs te indexeren met 30-50 procent. na aanleiding van de berichtgeving hier zal de directie hier snel een voor iedereen duidelijker standpunt op innemen.


 


wij zijn een transparante organisatie. de bijdrage per lid is gebaseerd op de kosten die we maken aan leden werving (marketing en media kosten) , personeelskosten (7 personeelsleden) service naar onze leden: telefonische en online service. tevens zijn we elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 21 uur.


samenwerking met het nationaal ouderenfonds


de voordeelpas helpt ouderen die niet zoveel te besteden hebben, om er op uit te gaan, mensen te ontmoeten en wellicht vriendschappen te laten ontstaan. hiermee hopen wij  een bijdrage te leveren aan de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen. omdat het nationaal ouderenfonds zich sinds jaar en dag voor hetzelfde doel inzet, namelijk het bestrijden van eenzaamheid en het vergroten van de zelfredzaamheid van ouderen, schenkt seniorenvoordeelpas.nl voor elke verkochte pas een €1,00 aan deze stichting.



wij zijn er van overtuigd dat we onze leden kunnen helpen op dagelijkse gebruikszaken te besparen en door het gemak van ons platform ook daadwerkelijk makkelijk voordeel te kunnen bieden.


 


mochten er vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag. stuur deze naar onderstaand e-mailadres:


 


ruud@senicom.nl


 


dank voor de medewerking, namens alle medewerkers van de seniorenvoordeelpas!