Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 13-06-2017 13:06:21
Garantie & Verzekeringen

Schade stomerij aan nieuwe galajurk

De kwestie loopt nu al vanaf maart en er is nog steeds geen oplossing?
als de stomerij bij netexcare is aangesloten, let dan op de voorwaarden, hoe je een klacht bij de stomerij moet indienen en binnen welke termijn je netexcare kunt inschakelen. lees dus eerst de algemene voorwaarden:

3. een geschil wordt door netexcare slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst schriftelijk bij de netex textielverzorger heeft ingediend. 4. nadat de klacht bij de textielverzorger is ingediend, moet het geschil uiterlijk drie weken na het ontstaan daarvan bij netexcare aanhangig worden gemaakt. indien de klacht niet binnen drie weken na het afhalen van het artikel wordt ingediend, vervalt het recht om de klacht aan netexcare voor te leggen, tenzij het binnen drie weken voorleggen van het geschil aan netexcare naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid niet van partijen kon worden gevergd. 
https://www.netex.nl/sites/default/files/files/leveringsvoorwaarden/121403093_%20algemene%20leveringsvoorwaarden%20consumenten%202014.pdf" target="_blank">https://www.netex.nl/sites/default/files/files/leveringsvoorwaarden/121403093_%20algemene%20leveringsvoorwaarden%20consumenten%202014.pdf