Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 15-06-2017 15:06:51
Computers & Telefonie

Nieuwe hp werkt niet

Het bluescreen probleem is dus verholpen maar nu is er sprake van dode pixels in het scherm dat is een heel ander defect en zou als zodaning enkel verholpen kunnen worden als de laptop weer ter reparatie aangeboden wordt. de mediamarkt is de verkoper dus zij zijn uw aanspreekpunt maar hp in dit geval bepaalt de afhandeling van de fabrieksgarantie en zij beslissen of de laptop vervangen mag worden. bij apparatuur die informatie van de koper u dus bevat zal in eerste instantie de laptop herstelt gaan worden door het scherm te vervangen. daar komt nog bij dat diegene die de garantie verleent 3 pogingen mag doen voordat de laptop als onreparabel vervangen gaat worden. de mediamarkt wordt wel vaker verweten een slechte aftersale service te bieden maar ook zij zijn aan de nukken van de overigens nederlandse importeurs aangewezen en kunnen enkel maar bemiddelen m.a.w. de nederlandse importeur bepaald de garantieregels.