Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kasperht - 15-11-2005 12:48:05
Garantie & Verzekeringen

Unigarant, beroerde organisatie?

Ik weet nog zo niet wie hier de hoofdschuldige is. de verzekeraar of de tussenpersoon.



een verzekering int automatisch de maximale premie als niet op tijd de
bonus/malus verklaring van de vorige verzekering is ontvangen. dit
hoort je assurantie-tussenpersoon voor jouw te regelen.



onleesbare overzichten snap ik niet helemaal. krijg jij kopien via je
tussenpersoon ofzo? of bedoel je met onleesbaar onbegrijpelijk? in dat
laatste geval komt het er weer op aan je tussenpersoon aan te spreken
om het jouw toe te lichten.



en schade door derde kan je beter buiten je eigen verzekering om
regelen (heb ik al 2 keer meegemaakt helaas). gewoon een
aansprakelijkheidsstelling sturen naar de verzekeraar van de
tegenpartij en het geld direct naar je eigen rekening laten overboeken.
hoe minder schakels in het proces hoe soepeler het gaat....



en als ik je 2e reactie lees heb ik het idee dat jij nog nooit
rechtstreeks unigarant op de problemen hebt aangesproken, maar alles
via tussenpersoon hebt laten lopen. het lijkt me dat als tussenpersoon
het niet snel oplost dat je zsm direct met unigarant contact opneemt.
formele klacht is dan de beste methode, zoals in de hierbovenstaande
post geopperd wordt. maar zorg eerst dat je weet of niet je
tussenpersoon de oorzaak van alle ellende is....