Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 17-06-2017 09:35:52
Winkels & Webshops

Media markt

Retailers weten ook vaak niet hoe goed of slecht een actie aanslaat en hebben bij teveel navraag logistische problemen en hebben langere levertijden daardoor. wanneer de situatie op=op is, wordt het redelijker om duidelijk aan te moeten geven dat er geleverd kan worden zolang er voorraad is. dit kan echter online óók door de klant gevolgd worden. dan moeten de gegevens natuurlijk wèl verantwoord juist zijn er hieraan ook verbintelijke rechten verbonden worden. geld terug is eenzijdig de gemakkelijkste oplossing ... maar niet acceptabel voor de reeds lopende en aangenomen bestelling zonder extra compensatie.