Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

latevogel
latevogel - 17-06-2017 13:26:58
Computers & Telefonie

Telfort wanprestatie?

Wanprestatie (het niet nakomen van afspraken of het veranderen tijdens de termijn van bv de afgesproken kosten per maand) is een reden om het kontrakt ongeldig te verklaren.
je zou (volgens mij) dus het op kunnen zeggen. zoek dat van tevoren goed uit of jouw reden voldoende is en dat je zelf geen schuld aan de wanprestatie hebt.
jij bent zelfs nog zo aardig voor hen dat je vijf dagen extra geeft om het te regelen.

zelf heb ik ook veel ellende met tele2 op financieƫl gebied. afgelopen donderdag sloten ze mij af, zonder reden. men meende dat ik de rekening niet had betaald, vrijdag gebeld en de medewerkster snapte de zaak ook niet. mijn rekeningen leken een spinnenweb waar ze zelf ook niet uit kwam. maandag weer gebeld en binnen 10 minuten was de aansluiting geregeld. de zolder ligt vol met "begrip en excusses".