Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 18-06-2017 09:31:25
Vakantie & Reizen

Cardelmar wil nieuwe boeking na wijziging vluchttijden

van ryanair kun je een vergoeding krijgen voor de latere vlucht.
een deel van de schade voor de annulering van de auto wordt hiermee gecompenseerd:

in geval van een roosterwijziging zal ryanair proberen om contact op te nemen met alle passagiers via het e-mailadres dat tijdens het boeken was opgegeven. wij raden u echter aan om de vluchtboeking opnieuw te bevestigen voor vertrek via https://www.ryanair.com/nl/nl/" target="_blank">mijn boekingen op onze website.


indien het vluchtschema van een ryanair-vlucht aanzienlijk wordt gewijzigd (meer dan 3 uur voor of na de oorspronkelijke vertrektijd) en er geen geschikte, alternatieve vlucht voorhanden is, ontvangt u op aanvraag een reistegoed of een restitutie voor de som die u voor de gewijzigde vlucht had betaald. u kunt verder nergens aanspraak op maken.

https://www.ryanair.com/nl/nl/nuttige-informatie/klantenservice/veelgestelde-vragen/vluchtwijziginge-restitutie#0-11" target="_blank">https://www.ryanair.com/nl/nl/nuttige-informatie/klantenservice/veelgestelde-vragen/vluchtwijziginge-restitutie#0-11