Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sixerdude
sixerdude - 15-11-2005 13:32:01
Garantie & Verzekeringen

Unigarant, beroerde organisatie?

We hebben wel contact opgenomen met het klantnummer van unigarant. die beloofden ons de onterecht afgeschreven bedragen te storneren, waarop we tot heden niets van hebben gehoord. die onleesbare overzichten krijgen we steeds van unigarant. die computer daar spuugt ze met graagte uit. bedragen per maand, verschillend in hoogte, niet aantoonbaar voor welke auto, kortingen die ik niet begrijp en te betalen bedragen die ook weer niet matchen. dus inderdaad voor een normaal mens onleesbaar. maar ik wil die overzichten ook helemaal niet ontvangen. unigarant beloofde ons uitstel voor de royementsverklaring, omdat de vorige verzekering van mijn vrouw daar veel te lang op liet wachten. unigarant gaat direct en eigenhandig bedragen innen en stuurt ons onleesbare overzichten. dat wil ik allemaal niet. ik wil een overzicht van wat ik per maand moet betalen, desnoods per jaar, daar voor betalen en verder geen gezeik. ik ga bewust niet naar bedrijven als polis direct of ohra, omdat ik onafhankelijk advies wil van een tussenpersoon en vooral geen gedoe met matschappijen, zoals ik nu ervaar. zo moeilijk kan het toch allemaal niet zijn? mijn verzekeringsagent heb ik zeker niet ontzien, die zegt dat ie z'n best doet. ook hij heeft al aangegeven de schade zonder unigarant te gaan claimen bij ohra. ohra heeft als direct seller zogenaamd de naam minder service te verlenen en meer aan de consument zelf over te laten, maar geef mij de aanpak van ohra maar. als unigarant zo doorgaat, graven ze hun eigen graf, want geloof me, ik ben in mijn sociale netwerk niet de enige die zo'n negatief beeld heeft over unigarant. en vanuit een verleden met een bevriende fiscaal jurist die zelf werkzaam is bij een grote vezekeraar, weet ik hoe men de kille statistieken erop loslaat en vaakl per defenitie gaat liggen 'zeiken' om het de klant zo lastig mogelijk te maken en het doen van claims zo onaantrekkelijk mogelijk. dat drukt de hoogte van de uit te keren bedragen en verhoogt per saldo de netto winst. simpele economie, maar niet over mijn rug!