Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erky - 23-06-2017 17:21:10
Computers & Telefonie

Tom tom mydrive connect melding

Hoi hmaes,
als tom tom mydrive connect problemen geeft met error 503 dan is er een kans dat je
a) windows 10 hebt
b) een slechte kabel
in één van beide mogelijkheden (of beide tegelijk) krijg je problemen. zo kan het zijn dat een update op de computer eindeloos duurt, er foutmeldingen komen enz. dus eerst http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/6134" target="_blank">mydrive updaten, dan verder onderzoeken. er is een paar maanden terug een update van mydrive geweest waarin ze hebben geprobeerd het op te lossen, maar er staat op hun site ook een 'hulpje' dat in ieder geval windows 10 bewerkt zodat het werkbaar wordt.
https://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/21425/track/bvpx_qqbdv8u~ayigrw_~yqr5r8qby75mv9y~zj~pp_7" target="_blank">kijk eens hier. en als ik jou was het volgende: heb je een navigantie met abonnement, dus de kaart updates erbij gekocht? dan kan je rustig met tom tom support bellen voor ondersteuning.
in het laatste geval kan je ook (gratis) een nieuwe kabel krijgen. anders zal je moeten dokken, zie hun winkeltje.
om uit te sluiten dat de kabel het probleem is zou je natuurlijk ook eerst een kabel kunnen gebruiken van een ander apparaat, al gaat dat wegens de hoek niet makkelijk.
groet,
erky