Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 27-06-2017 17:14:52
Vakantie & Reizen

Probleem d-reizen

Wat een flauwekul antwoorden krijgt u hier weer.

ik vind dat u gelijk heeft. wat u het beste kunt doen is onder protest akkoord gaan met een omboeking en dat u later bij de geschilllencommissie reizen dit aankaart. als u omboekt onder protest doe dit dan aangetekend schrifteliljk of per mail met ontvangstbevestiging. geef het bedrag aan waar u voor moet bijbetalen en eis dat terug.

als u toch naar dit resort gaat, dan nu ook alvast een klacht indienen. alles om later bij de geschillencommissie uw beklag te doen. waar d-reizen van afhankelijk is, daar heeft u natuurlijk niets mee te maken. dit is de organisatie waar u bij heeft geboekt en daarom moet d-reizen zorgen dat u een reis krijgt conform de overeenkomst.
dus wat u ook doet, doe het onderschriftelijk protest, geef in uw klacht ook aan dat u 4 dagen voor het afreizen voor het blok bent gezet.

daarna gaat u op vakantie, denkt nergens meer aan en als u terugkomt gaat u aan de slag met de geschillencommissie.
mocht u naar uw oorspronkelijke resort gaan, maak dan opnames van alles wat er mis is daar. (kunnen ook geluidsopnames zijn) en mocht het meer zijn dan nu al aangegeven, ook ter plekke bij de reisleiding klagen.