Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 28-06-2017 17:40:37
Geldzaken & Recht

Opdracht niet gegeven, klus tóch uitgevoerd! wat nu?

De huurders staan er in dit geval volkomen buiten want u bent de opdrachtgever. zomer en winterklaar maken is een breed iets want zonder het vervangen van in dit geval het controlpanel kan het zwembad niet zomerklaar gemaakt worden dus ook niet gebruikt worden. dat het zwembadbedrijf u niet op de hoogte heeft gesteld van de vervanging terwijl dat wel de afspraak was is niet netjes en dat kunt u bij het zwembadbedrijf aankaarten en gezien u nu even krap zit zal daar best wel een mouw aan te passen zijn want u ontvangt de volledige huursom. het verwijt dat u de huurders maakt snijdt geen hout want zij konden niet weten dat het controlpanel defect was omdat het zwembad niet in bedrijf was en zij er van uit konden gaan dat het zwembad weer zomerklaar was gemaakt. uw optie om het zwembad dit jaar maar gesloten te houden tegen een verlaging van de huursom zal u door de huurder niet in dank afgenomen worden want de gehele tuinbeleving valt weg en omdat het zwembad bij de woning hoort hebben zij recht op gebruik van dat zwembad.