Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 10-07-2017 16:18:46
Computers & Telefonie

Reparatie van asus laptop binnen de garantie termijn

je kan de garantie voortaan beter via het bedrijf waar je de laptop hebt gekocht en niet via asus spelen. dan kunnen zij eventueel met asus in conclaaf gaan over deze ongein.

verder is schade afgedaan als vochtschade een veel gehoorde klacht bij elektronica reparaties. en is deze ook vaak niet waar. oftewel reparatiebedrijven als dynafix claimen dit foutief om reparatiekosten laag te houden, oftewel de vocht verklikkers (stukjes papier die paars kleuren als er vocht bij komt)  zijn expres of onbewust veel te licht gekozen.


kassa heeft een aflevering aan dit fenomeen besteed, zoek hem maar op. (waterschade telefoons)


wat was precies de klacht met de laptop? we hebben hier eerder succes gehad door te kunnen onderbouwen dat de specifieke klacht niet door water veroorzaakt kan zijn. en tevens foto’s op te vragen van de waterschade.