Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 10-07-2017 16:48:42
Computers & Telefonie

Reparatie van asus laptop binnen de garantie termijn

U had naar de leverancier of webshop moeten gaan, dan had u garantie kunnen claimen. op electronica zoals laptops heeft u wanneer gekocht binnen de eu 2 jaar garantie, dat moet de leverancier bieden. eerste half jaar geldt bewijslast voor leverancier, daarma is het aan u te bewijzen dat laptop op correcte wijze is gebruikt.
voor zover ik weet geeft het aan een laptop geen slijtgevoelige onderdelen waarop geen garantie zit. maar als u naar asus bent gegaan en de laptop daar niet direct heeft gekocht hoeft asus geen garantie te leveren. immers, de koopovereenkomst geldt tussen u en de leverancier en niet tussen u en asus