Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
koningbolo - 10-07-2017 18:29:56
Computers & Telefonie

Reparatie van asus laptop binnen de garantie termijn

Asus heeft een bijzonder slechte after sales.
hetzelfde meegemaakt nwe laptop na 3 weken scherm defekt.
ter reparatie aangeboden.
uw defect valt niet onder de garantie en onderzoek kosten betalen en anders laptop niet terugkrijgen.
rechtsbijstand verzekering ingeschakelt met als eis een nieuwe laptop of geld terug.
asus weigert.
dagvaarding gestuurt voor kort geding.
op het laatste moment komt asus met nieuwe laptop over de brug.

conclusie: koop nooit meer iets van asus
waardeloze inferieure kwaliteit en garantieeen lachertje.