Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
diversion - 26-07-2017 12:19:37
Huishouden & Energie

Verwarmingsketel slecht geplaatst en dwaling ,frauduleus met garantiekaart

Als het een erkend bedrijf is dan is dit waarschijnlijk ook bij de geschillencommissie installerende bedrijven aangesloten. ik zou die inschakelen als u er zelf niet uitkomt met het bedrijf. en beschadigde en lekkende knelkoppelingen zouden eenvoudig moeten kunnen worden opgelost en de montage van die vuilafscheider eveneens. en als u die jonge installateur niet vertrouwt zou ik vragen of een oudere, meer ervaren installateur de problemen oplost. maar ik ben het eens met een andere reageerder: je moet nooit met de eerste de beste offerte akkoord gaan maar altijd minstens een stuk of drie verschillende bedrijven laten langskomen, want de prijsverschillen kunnen gigantisch zijn, zelfs bij hetzelfde merk en type ketel. en ook niet op mondelinge "beloftes", alles zwart op wit laten zetten. ik wens u veel succes.