Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Helen 66 - 28-07-2017 13:15:42
Huishouden & Energie

Consumentenvoordeel

Omdat ik van tal overstapservices (veh,consumentenbond) aandbiedingen ontvang (contract loopt over 2 maanden af) en zelf ook heb gegoogled op pricewise en gaslicht.com, heb ik mijn huidige leverancier (energiedirect) gemaild met de vraag wat zij mij kunnen bieden als ik niet overstap en daartoe opgegeven wat mijn verbruik is en dat ik 1 jaar vast gas en electra wil. wordt ik gebeld (ipv reactie op email) met een aanbieding die lager lijkt. omdat ik voorzichtig ben, gevraagd om per email dit te bevestigen (wil het aanbod zwart op wit). toen bleek dat hun aanbod was gebaseerd op veel lager verbruik dan ik per mail had opgegeven! wees dus voorzichtig, want niets is wat het lijkt bij energiedriect. daarom reageren ze ook telefonisch!
bij consumentenbond had ik de energievergelijker gebruikt en kwam energie flex als nr. 1 tevoorschijn met euro 1.092,77 voor mijn verbruik, gas en elektra beide 1 jaar vast. aanbod bleef geldig tot 30 juli stond op deze site. ik kon vanwege tijdgebrek niet meer direct overstappen en dus 1 a 2 dagen later, op 27 juli, opnieuw de site opgezocht. toen bleek het aanbod opeens heel veel hoger, terwijl het 1e aanbod tot 30 juli zou blijven staan.
energie flex hierover een mail gestuurd, ben benieuwd naar hun antwoord.