Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

beve
beve - 31-07-2017 13:03:04
Auto & Vervoer

Auto garantie

ik begrijp niet waarom deze vraag eerst hier wordt gesteld. renault geeft prima garantie en zal dit ongetwijfeld willen oplossen. u moet ze natuurlijk wel de gelegenheid geven om dit te doen. ik heb zelf ook een captur (januari 2016), die problemen gaf met de indicatie van de brandstofmeter (is dit een captur eigen probleem?) en dit werd opgelost door het opnieuw installeren van de systeemsoftware. helaas bestaat de nieuwe generatie auto's niet alleen meer uit moeren, bouten, tandwielen en ander mechanisch gesnor, maar in belangrijke mate uit software en daar kan heel wat mee mis gaan. ik durf dit als gepensioneerd informaticus zo te stellen. in plaats van het probleem te lijf te gaan met moersleutels en schroevendraaiers, moeten er nu omgevallen bitjes rechtop worden gezet en dat is een heel ander métier. mocht u er met u dealer niet uitlkomen, dan kunt u altijd nog een telefoontje plegen met renault nederland. veel succes.


ps mocht u ooit nog eens een nieuwe auto kopen, doe dat dan in januari ipv december. u voorkomt hiermee dat u na 1 maand in een auto rijdt van 1 jaar oud :-)