Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 01-08-2017 22:51:09
Winkels & Webshops

Kwantum, vloerbedekking niet leverbaar

Kunt u mij uitleggen wat u betaald en besteld heeft? u laat nu merken dat u eerst een overeenkomst hebt gesloten. u heeft de vloerbedekking vooraf betaald en later is er pas ingemeten. hoe kan er uberhaupt een order gemaakt worden en wat heeft u dan betaald aangezien de metrages niet eens bekend zijn? een bestelbon kan pas gemaakt worden als de metrages bekend zijn. de exacte maten komen op de bon, u betaald dus was u nodig heeft en de bestelling wordt doorgestuurd naar tilburg waar het tapijt op lengtemaat gesneden wordt. nu zou u dan een willekeurige metrage betaald hebben? deze bestelling wordt automatisch doorverzonden als deze betaald is, dus zouden er verkeerde metrages geleverd worden. klinkt mij heel raar in de oren.