Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 02-08-2017 19:44:41
Winkels & Webshops

Ervaring met fietsenwinkel.nl

Heeft u de fiets hier gekocht:
https://www.fietsenwinkel.nl" target="_blank">https://www.fietsenwinkel.nl 

ze zijn aangesloten bij het thuiswinkel waarborg. en u heeft, uiteraard recht op reparatie. de 'onvriendelijke' medewerker in de winkel zal zijn dag niet gehad hebben, tja, kan gebeuren; u wordt duidelijk aan het (lange) lijntje gehouden. wat onacceptabel is. de fiets heeft garantie, sowieso. u hoeft ons geen advies te geven: geef uzelf het advies: de aanhouder wint, want deze praktijken zijn onacceptabel. dus schrijft desnoods een brief waarin u hen sommeert de fiets te repareren, zeg,  geef hem 14 dagen de tijd en dat u anders de koop ongedaan wilt maken.