Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
antennehenkie - 04-08-2017 11:40:43
Winkels & Webshops

Bij wehkamp bestelde pakket niet afgeleverd door dhl

Is het in het vervolg niet verstandig om bij wehkamp aan te geven als je daar iets besteld om bij verzending en ontvangst een handtekening te eisen bij ontvangst door jou. en een andere tip is maak een account aan bij de post bezorger (dhl) voor de track en trace service dan kun je altijd zien waar je pakje of bestelling uithangt. je kan dan ook naderhand zien wie er voor getekend heeft bij ontvangst. daarom vraag altijd bij de leverancier of online winkel (wehkamp) of postorderbedrijf waar je je spullen besteld wie dan ook om een handtekening te vragen bij afleveren cliënt. op deze manier ben je veel meer gewaarborgd. en is het ook goed te controleren welke post bezorger die dag het pakketje bij jou of op een ander adres in de buurt heeft afgeleverd. trouwens dit moet ook te achter halen en te controleren zijn bij dhl waar dit pakje is gebleven. kunnen hun niets vinden in hun systemen dan is er met jou pakje fraude gepleegt en op een bepaalde manier verduisterd. tegenwoordig worden alle verzendingen voorzien van een streepjescode. hiermee kunnen ze controleren vanaf de aanmelding voor verzending tot bij het afleverings adres toe en door welke postbezorger dit pakje dan afgeleverd is. staat er niets in hun systemen dan is er iets goed mis bij dhl. en kan dus de desbetreffende bezorger op het matje worden geroepen om tekst en uitleg .