Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 07-08-2017 23:59:58
Computers & Telefonie

Het rinkelen (dus niet het opnemen) van de telefoon is bellen=betalen.

Tele2 heeft het over gesprekskosten.
telefoon rinkelen noem ik geen gesprek.
niet aan servicemedewerker vragen maar schriftelijk klacht indienen.
kan me niet voorstellen dat bij rinkelen van telefoon de teller al gaat lopen.
wat gebeurt er als degene die u wilt bellen steeds in gesprek is, kunnen de kosten zo aardig oplopen.
maar als de betreffende telefoon op doorschakelen ingesteld staat dan zou het kunnen dat de teller meteen gaat lopen want de betreffende telefoon neemt, simpel gezegd, op en belt naar een ander nummer.