Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-11-2005 09:14:34
Computers & Telefonie

Gedwongen meeverhuizen van freeler naar het net?

En tot slot nog even: nav de reactie van joy getracht mail te sturen
naar het net met inhoud samengevat mogen wel tussentijds van contract
af door tariefwijziging dus betaal niet tot opzegdatum van 8 dec maar
tot 8 november. zelf uitgerekend hoeveel dat zou zijn (maandbedrag
gedeeld door 30 x 8 dagen) en dat overgemaakt. dat versturen lukte tot
4x toe niet, want mijn verzendadres werd niet herkend zei de
automatische boodschap. nee, dat is inmiddels xs4all. en via freeler
kan ik niks meer versturen. en inloggen lukt ook niet. dus uiteindelijk
maar ouderwets per post, met daarbij uitdraai van het grootste gedeelte
van de email-uitwisseling, wel 12 bladzijdes. dat is ruime week
geleden, ondertussen nog 2x betaalherinnering gekregen. dat genegeerd.
gisteren gebeld door - moet gezegd - buitengewoon vriendelijke en ter
zake deskundige dame. ook wij mogen uit coulance (!) eerder stoppen, en
krijgen zelfs nog een paar euro terug van het teveel betaalde. staat
niet in verhouding tot de telefoonkosten met de helpdesk maar het is
het gebaar zeg maar. ze gaf ook toe dat de communicatie niet vlekkeloos
was verlopen en dat duidelijker gemaakt had moeten worden dat freeler
abonnees onder andere (let op dat onder andere!!) naar het net konden
overstappen ipv dit te presenteren als enige mogelijkheid. dus voor wie
nog in dezelfde situatie zit; je kunt er gewoon tussentijds vanaf. wij
zijn er klaar mee gelukkig, en inmiddels na wat startprobleempjes -
altijd weer gedoe met het omzetten van alles - tevreden bij xs4all.
dank voor jullie tips, het voelt zo principieel toch beter dan dat we
anderhalve maand dubbel hadden betaald!