Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kamphuysen
kamphuysen - 08-08-2017 15:40:59
Huishouden & Energie

Energie direct




<!--[endif]-->


vordering is doorverkocht !! maar energie direct zorgt er eerst zelf voor dat er een gemaakte [door hen zelf]  openstand is door geld terug te storten op je rekening, een dag daarna verkopen ze de [[]] vordering [[]] door aan direct pay in gewoon nederland direktbetalen ! en wassen hun handen verder in onschuldig water. lees dat ze zeggen we zijn nu niet meer de eigenaar van de schulden..heel erg handig ze ""verkopen"" energie en daarna verkopen ze je ziel erbij..











 


beste heer mevrouw


naar aanleiding van uw e-mails stuur ik u deze e-mail.


in uw e-mail vraagt u voor nadere toelichting omtrent uw vordering !


ik kan u mededelen dat uw vordering reeds aan een externe partij, direct pay services b.v. is verkocht. hierdoor is energiedirect.nl niet meer de eigenaar van deze vordering en kan hierdoor ook uw vragen hierover niet in behandeling nemen.

uw vragen hierover kunt u aan direct pay services b.v. stellen.

de contactgegevens van direct pay services b.v. zijn als volgt:


postadres:postbus 379, 2990 aj barendrecht


telefoonnummer: 0180-691650


e-mailadres:service@directpay.nl


ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben en wens u nog een fijne dag toe.




vragen?

bekijk de veelgestelde vragen op www.energiedirect.nl/klantenservice.


wist je dat je ons ook kunt bereiken via facebook (www.facebook.nl/energiedirect.nl) en twitter (@energiedirect)?


met vriendelijke groet,


energiedirect.nl klantenservice