Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 10-08-2017 09:15:04
Computers & Telefonie

Het rinkelen (dus niet het opnemen) van de telefoon is bellen=betalen.

Toen gesprekken vroeger via de telefoniste liepen, hoefde je ook niet te betalen als het nummer geen gehoor gaf. niet voor de diensten van de telefoniste en niet voor het belasten van welk netwerk dan ook. in het vaak niet automatische internationale scheepsverkeer bv, liepen gesprekken ook nog eens vaak via buitenlandse telefonisten. die bracht ptt (toen nog) echt niets in rekening als er niet werd opgenomen.
 
kan me niet voorstellen, dat je nu opeens moet betalen, terwijl je niet gesproken hebt. heb zelf ziggo, maar nog nooit zoiets gezien.