Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mienzelf - 10-08-2017 19:55:45
Winkels & Webshops

Zelf fout bezorgd paket ophalen

Beste chantal,

juridisch gezien heeft reparatiecentrum kennelijk verwijtbaar gehandeld. zij wisten blijkens hun e-mailbericht van de adreswijziging en zijn zelf aansprakelijk voor de gevolgen van de foutief verzonden producten.

ik zou je ongenoegen en verzoek per e-mail aan hen mededelen, er een redelijk uiterlijke datum aan koppelen (bijv. binnen 1 week) dat je de telefoon in goede orde verzoekt te (doen) toekomen. je bent helaas anders genoodzaakt tot juridische stappen over te gaan.

niet verplicht maar ter vereenvoudiging van de zaak, als je de contactgegevens van de nieuwe bewoners aan hen doorspeelt om de drempel voor hen wat te verlagen zodat zij eenvoudig al het nodige kunnen doen om verdere schade te voorkomen. alle directe en indirecte schade van de verkeerd verzending kan op hen verhaald worden.

succes!