Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 14-08-2017 12:34:11
Computers & Telefonie

Zeer onvriendelijke medewerkers en een waardeloze mobiele telecomprovider. ongel

het geld dat ik overgemaakt had naar ze heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen. ze hebben me zelfs verteld dat ik het zelf terug moet vragen bij de bank om het terug te laten vorderen, omdat zij dit niet konden doen.

maar heeft u dan nu wel contact opgenomen met uw bank?
als het een behoorlijk oud rekeningnummer is, waar het op lijkt, kunnen zij er verder niets mee.
en als u dan vervolgens zelf niets in gang zet bij uw bank, dan gebeurt er ook niets.