Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wildrat
wildrat - 14-08-2017 14:58:18
Computers & Telefonie

Zeer onvriendelijke medewerkers en een waardeloze mobiele telecomprovider. ongel

Neem aan dat u ortel bedoelt, maar dit terzijde, vele semi overheids instanties zijn zonder aankondiging ineens overgestapt op een abnamro rekening terwijl ze daarvoor een ing rekening hadden. bijv. cak evides op de acceptgiro bijgevoegd staat ineens een nieuw rek.nr. vaak staat oude rek.nr nog in adresboek van mijn abn amro app. het is dat ik nog redelijk goed kan lezen maar weet zeker dat veel mensen dezelfde fout als u maken. zit weinig anders op dan de vrij lage boete van 15€ maar voor lief te nemen. zou kijken of bij de afschrijving naar oude rekening nr. bedrijfslogo verscheen een makkelijke controle of rekening nog gekoppeld is aan desbetreffend bedrijf. zo ja, dan kunt u een copie overschrijving opsturen met de toevoeging dat in de toekomst u weet dat ze nieuwe bankrekening hebben. coulance heet dat volgens mij