Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 16-08-2017 17:17:23
Huishouden & Energie

Metterwoon reageert niet op aansprakelijkheidsstelling

in de eerste plaats dient u uw eigen verzekering aan te spreken en al is dat een oude verzekering en het heeft plaats gevonden op het moment dat u daar nog verzekerd was moeten hun de schade afhandelen en niet uw nieuwe verzekering.


wijst de oude verzekering de schade af dan pas kan u metterwoon aansprakelijk stellen.


daarvoor schrijft u een nette brief en maak foto`s en zorg voor getuigen die kunnen bewijzen dat de schade is ontstaan door het handelen van/in opdracht van   metterwoon en vermeld dat ook hoe meer druk hoe beter u in uw schoennen staat.
deze brief stuurt u die aangetekend en via email op en hou wel een kopie van de brief zodat u bewijs heeft voor een evt rechtzaak.


geef ook een termijn op om te reageren drie weken is meer dan genoeg maar langer mag.


reageren ze niet binnen die termijn dan nogmaals en aangetekende brief maar dan moeten ze binnen de 14 dagen reageren en eis altijd een schriftelijke reactie nooit telefonisch dan valt er weinig te bewijzen van uw kant.


mochten ze dan nog iets van zich laten horen dan is de laatste stap de kanton rechter.


u hoeft geen advocaat in te schakkelen maar als u een rechtsbijstands verzekering heeft dan is dat wel aan te raden en u mag zelf een advocaat in handen nemen u hoeft geen genoeg te nemen met een toe gewezen advocaat.