Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 18-08-2017 11:53:32
Computers & Telefonie

Ongeldige sim

ja ze mogen en ze moeten zelfs om t evoorkomen dat de nummers opraken.


maar het kan erger, ik heb een delight mobile sim die door een "technische fout" (ofwel ze hadden de rekeningen niet betaald)  is geblokkeerd.


normaal gesproken zou een provider zelf actie onder nemen en nieuwe sim kaart toe sturen maar deze provider dus niet je moet zelf een nieuwe simkaart aanvragen en dan moet je daarna de klanten "service" bellen doe je dat niet dan ben je ook je bel tegoed kwijt en je oude nummer.


oké bellen dan sta je minimaal een half uur in de wacht en als je al contact krijgt dan is het personeel zo vriendelijk dat je meteen ophangt en je de sim uit je telefoon haalt en weggooit.


ofwel het kan erger.


wat u beter kan doen is een goedkope simkaart halen/bestellen* en dan een kalender ophangen waar u op aangeeft wanneer u even moet bellen kost misschien 10 cent maar dan blijft het nummer wel bestaan.


overigens hoeft er geen simkaart in een telefoon te zitten om 112 te bellen.


aldi, kruidvat, hema, deka, dirk enz hebben ook prepaid kaarten maar lees wel de voorwaarden.