Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
riethw - 22-08-2017 15:15:38
Winkels & Webshops

Annulering aankoop stella e-bike

Ja ik heb zelf stella uitgenodigd om langs te komen, dat klopt. maar eerst een catalogus aangevraagd en ontvangen en dan wordt je door stella een paar maal gebeld met het aanbod om een vertegenwoordiger langs te sturen. omdat ik nogal twijfelde of ik een e-bike wilde kopen ben ik toch op hun aanbod ingegaan. gewoon dom van mij want als dan iemand aan huis komt met "verkooppraatjes en korting" dan voel ik mij toch wat meer gebonden om er op in te gaan. maar mijn twijfel heb ik bij de vertegewoordiger duidelijk aangegeven en hij heeft daar ook een aantekening van gemaakt op de aankoopbon. is dus een goede les voor mij om me nooit meer te laten ompraten. oke, dat is mijn schuld. maar nu gaat het mij erom dat de belofte om mij binnen enkele dagen de € 100 terug te betalen niet wordt nagekomen en ik al 3 weken daarop wacht ondanks beloftes om dat zo gauw mogelijk te doen. wat dat betreft krijgt stella van mij een zeer slechte review!