Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 24-08-2017 11:38:20
Huishouden & Energie

Nieuw gekocht matras van eastborn a 400 euro bevalt niet maar kan niet terug!

Pech gehad, u heeft bij de verkeerde winkel gekocht wanneer die niets meer voor u willen betekenen.

er zijn inderdaad nieuwe concepten, waarbij matrassen thuis, zonder folie, tot 100 dagen getest kunnen worden en enkelen geven zèlfs bij een retour 100% uw geld terug.

eastborn blijkt aan deze nieuwe concepten geen boodschap te hebben. misschien het oude tijk hergebruiken en tòch een zachtere matras laten leveren door ruilen tegen de ontstane onkosten?

gebruikte proeflig-matrassen worden overigens doorgaans verschredderd of gereinigd en o.a. aan het leger des heils gegeven. het is een on-line-marketingconcept tègen de vaak erg dure vakzaken.

opvallend,
dat de cb wèl aangeeft, dat de matras eastborn-sprint kan worden teruggebracht volgens de leverancier: https://www.consumentenbond.nl/matras/producten/eastborn/sprint" target="_blank">hier