Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 29-08-2017 18:34:59
Computers & Telefonie

Youfone torenhoge rekeningen

U weet precies wanneer u hoeveel mb gebruikt via welke kanalen? er zijn al veel voorgangers voor u geweest met een hoger verbruik dan normaal. en iedereen gaat klagen bij de internetaanbieder, maar daar zit u fout. deze faciliteerd enkel internet. dat uw telefoon dingen doet zoals van wifi af gaan en zelfs midden in de nacht gaat updaten (hoe durft de telefoon zo laat nog wakker te zijn), is niemand aan te rekenen. behalve de persoon die de telefoon ingestelt heeft.
denk dat hierboven al hulpmiddelen genoeg staan om te voorkomen dat het nog een keer gaat gebeuren.
tip: betaal zo snel mogelijk. bij niet betalen worden de kosten alleen maar hoger. voordeel voor u, bij te lang wachten wordt het abonnement vanzelf stopgezet, maar dan bent u wel alle kosten van nu plus alle abonnementskosten tot einde contract in een keer op tafel leggen.