Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frans56 - 30-08-2017 13:06:40
Geldzaken & Recht

Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggo

Wat werkt niet goed???  ik neem aan dat,omdat u het hebt over een nieuw kastje en nieuwe kabels dat u digitale tv bedoeld. hier in de buurt klaagden ook veel mensen over storing op een groot aantal digitale zenders. de oplossing was hier eenvoudig. doe als volgt: kijk eerst eens op
 http://www.antenneregister.nl/html5viewer_antenneregister/index.html?viewer=antenneregister" target="_blank">deze  site of er toevallig een (gsm of umts of een ander type) antenne bij u in de buurt staat, even zelf inzoomen, dat was hier ook het geval. 
is dat bij u ook het geval. vervang dan de coax voor een type waar op staat  "4g/lte proof"  ikzelf geef de voorkeur aan het merk hirschmann
en gebruik ook goede metalen  pluggen, dus niet die plastic dingen dingen van 10 cent uit de lokale bouwmarkt.
kijk nu in het installatie menu van uw tv decoder hoe sterk de signaal sterkte is. is die boven de 50 % en de bit errors staan op nul.
dan moeten alle zenders zonder storing te zien zijn.  en nee ik werk niet bij ziggo maar ik heb wel heel erg veel ervaring met alles wat met ontvangers en zenders te maken heeft.