Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

w-
w-en-am - 01-09-2017 19:09:24
Auto & Vervoer

Ov chipkaart

In juni is er geld afgeboekt van mijn rekening voor verlenging van mijn ns abonnement. eind augustus was het probleem opgelost.
ik dacht simpel even te bellen naar klantenservice van ns. daar werd ik niets wijzer van. ze adviseerden mij naar het forum te gaan om daar mijn klacht te deponeren. dat is helemaal een puinhoop . op een gegeven moment moest ik naar de moderator een privee bericht sturen, ik vroeg om het privee e-mail adres maar dat was niet de bedoeling ik moest op de foto klikken en dan ging het bericht buiten het forum om naar de moderator. dus de echte problemen komen niet in het openbaar, dat is goed voor de score bij de tweede kamer.
ik denk simpel een e-mail adres als bijvoorberld klachten@ns.nl met een slotje er op, zodat niet iedereen kan mee lezen. normsle afhandeling van de klacht en niet allerelei barrières om het indienen van een klacht te bemoeilijken.
mijn vrouw heeft ook een probleem met ns en dt is na bijna drie maanden nog steeds niet opgelost.
de toenmalige staatssecretaris, mevr huizinga uit heerenveen heeft zich goed bij de neus laten nemen, ze had beter in haar kauken kunnen blijven i.p.v. ons land met een heel slecht gebruikets onvriedelijk systeem op te zadelen.