Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george321 - 02-09-2017 22:47:40
Winkels & Webshops

Geen service aankoop kinderwagen joolz bij babyboom ten kate markt amsterdam

Een reparatietermijn van 2 weken inclusief transport van de retailer naar de reparateur en terug is bepaald niet overdreven lang.
dat er bij de aankoop niet gemeld wordt dat u geen "leenwagen" krijgt is niet realistisch te noemen, dit zou u bij elke verkoper gebeuren, tenzij u het nadrukkelijk vraagt en op de verkoopnota laat noteren.
kunt u niet een wagen lenen van familie, vrienden of buren die er een, al of niet tijdelijk, over hebben of niet (meer) gebruiken?
die "slechte service" zult u vermoedelijk, lees vrijwel zeker, overal ervaren. garantieherstellingen gaan altijd via de retailer / verkoper en exceptioneel via de importeur verlopen.