Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george321 - 04-09-2017 13:53:15
Garantie & Verzekeringen

Rolstoel kapot tijdens vakantie

Vervelden gebeurtenis, maar als "corendon geeft aan dat zij 8 weken de tijd nemen voor een klacht.", zult u die tijd moeten accepteren. het enige wat u kunt doen, lees proberen, is een verzoek te e-mailen, bellen helpt niet, met een foto van uzelf in de noodzakelijke rolstoel in de email, op uw vraag om het een en ander te bespoedigen.

in uiterste nood kunt u proberen via een lokal uitleenorganisatie iets te lenen / huren. vraag in geval van kosten wel een nota die u misschien kunt declareren.