Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Canon printer ts(9050) /scan to cloud ?
Hallo roymarja ,
1) gebruikt u de orginele cartridges ?
2 ) misschien is het een optie om one drive opnieuw te installeren , klik op de rode regel .
https://support.office.com/nl-nl/article/problemen-met-synchroniseren-in-onedrive-oplossen-83ab0d8a-8400-45b0-8dcf-dc8aa8a6bcf8" target="_blank">https://support.office.com/nl-nl/article/problemen-met-synchroniseren-in-onedrive-oplossen-83ab0d8a-8400-45b0-8dcf-dc8aa8a6bcf8
of , stel uw vraag eens aan canon support ,
https://www.canon.nl/support/consumer_products/contact_support/" target="_blank">https://www.canon.nl/support/consumer_products/contact_support/